torstai 24. lokakuuta 2019

Jokainen on upea ja arvokas omana itsenään!

Kun mä katon mun ympärille mä nään pelkkiä upeita ihmisiä. Mä tunnen todella paljon ihmisiä ja voin sanoa, että vielä ei oo tullu vastaan yhtään huonoa ihmistä. Jokaisessa mun tuntemassa ihmisessä on hyviä juttuja. Mulla on välillä huonoja hetkiä, mutta kymmenen kertaa enemmän on ollu niitä hyviä hetkiä, koska mulla on maailman parhaat ystävät.
Välillä mietin, että missähän mä olisin jos en olis muuttanu Kaustiselle, sit totean, että en todellakaan haluais tietää, eikä mun onneksi tarvikkaan. Mä en tunne kaikkia Suomen ihmisiä kaikilta Suomen paikka kunnilta, mutta voin sanoa, että Kaustisella asuu yhdet Suomen parhaista ihmisitä. Ystävät ja ystävyys suhteet on yhtiä elämän tärkeimpiä ihmissuhteita.
Jokainen tarvii ihmissuhteita selvitäkseen elämästä, mutta mikä on ihmisen tärkein suhde? Se ei oo yksään ihmissuhde vaan se on suhde Jumalaan. Ilman Jumalaa me ollaan ihan yksin vaikka meillä olis miljoona ihmissuhdetta. Jumala rakastaa meitä just tämmösinä ku me ollaan ja vaikka kaikki ihmiset katoais sun ympäriltä niin Jumala ei jätä sua ikinä yksin! Ei vertailla itteämme tosiimme tai toistemme elämiä, sillä jokainen kulkee omaa polkua ja elää omaa elämää, jokainen kokee omat surut ja ilot, ja jokainen meistä on riittävä ja todella arvokas omana ittenämme! Oot upea ja rakastettu just noi! <3

Salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti